czwartek, 5 listopada 2015

Dzikie koty z Wszystkich Świętych, gdzie one są ?

Czy ja pisałam o jakiś dzikich kotach łapanych na Wszystkich Świętych ?
głaskanko

Łapanych klatką łapką ?

Kotach takich agresywnych i niebezpiecznych ?

To były bzdury ...

Bzdury, bzdury, bzdury ... gdzie te kotki są ?

Zdjęcia średnie, ale chyba widać na nich rękę i 2 małe łepki ?

Dodam, że mruczące i milutkie w dotyku.

Czy ja kiedykolwiek wyrzuciłam na ulicę mruczące kotki ? 

Do tego taką ulicę,  na której nikt ich nie chce ?
głaskanko

Jak wyleczymy koci katar, jak odwiedzimy weta i nauczymy się korzystać z kuwetki to chyba ... poszukamy nowych domków :-).

Nie ma innego wyjścia.

Imiona dla kotków to już chyba od ich świętych patronów muszę wziąć.

głaskanko

Zooplus wspiera moje zwierzaki 

4 % od zakupu przez link  umieszczony na blogu zostanie 

przekazane na dt pręgowane i skrzydlate



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz