środa, 28 września 2016

Czasami zdarza się i cud ...



Czasem wątpię w sens wszystkiego, biegania z kąta w kąt, sprzątania na okrągło, karmienia, latania do weterynarzy.

Czasem, gdy telefon milczy myślę po co mi to wszystko ….

Jakoś 2 tygodnie temu, gdy byłam chora, przyszła pod mój dom starsza znana z widzenia Pani.

Dostała mój adres od przyjmującej nieopodal weterynarz.

Szukała ,, Pani od kotów’’.

Przy jej domu okociła się półdzika, przychodząca na jedzenie koteczka.

Pani szukała pomocy w znalezieniu domów maluchom.

Odmówiłam przyjęcia ich na dom tymczasowy, prosiłam o cierpliwość, tydzień, może dwa, ale w
poniedziałek, gdy zadzwoniła, któryś z kolejnych razów przyznałam, że dalej nie mam miejsca na następne, choćby najbardziej potrzebujące kociątka.

Pani zaskoczyła mnie, okazało się, że przez dwa minione tygodnie, nie czekając na moją pomoc, mimo wieku znalazła kogoś, kto zrobił jej i wydrukował zdjęcia kotków, dał ogłoszenia w internecie.

Z czwórki rodzeństwa znalazła dom jednej koteczce, … żaliła mi się przez telefon na ludzi, którzy umawiają się, że przyjdą a potem nie przyjeżdżają …, a ona czeka, … gdy odmówiłam kolejny raz przyjęcia kotków na dom tymczasowy powiedziała łamiącym się głosem, że w takim razie chyba da kotki do schroniska …, bo nie wie już, jak sobie z nimi poradzić.

Pojechałam do niej wczoraj. 

W zapadającym zmroku udało się zrobić dwa, w miarę ostre zdjęcia.
W pośpiechu, wybierałam się jeszcze do Witka.
bezpieczne :-)

Późnym wieczorem zamieściłam ogłoszenie na facebooku, że szukamy domów tymczasowych lub stałych, że kotkom grozi schronisko.

I oto stał się cud … odezwał się Pan Patryk. 

Po jednego z kotków.

Podobał mi się ten Pan :-)

W efekcie u Pana Patryka dom znalazła pręgowana dziewczynka i czarny chłopak. 

Kotki bez odrobaczenia, bez odpchlenia, bez książeczek, wydawało by się, bez szans.

W drodze do nowego domu załatwiono im jeszcze odrobaczenie u Witka :-).

Zdjęcia z nowego domu już są :-)

Będziemy w kontakcie, … mam nadzieję :-)

W zooplusie kupujesz, Oli zwierzaki ratujesz

Zooplus wspiera moje zwierzaki

4 % od zakupu przez baner zooplusa umieszczony na blogu zostanie

przekazane na dt pręgowane i skrzydlate
zooplus

1 komentarz:

  1. Oby takich dobrych wiadomości było więcej!pozdrawiam PaniA i Mariusza!

    OdpowiedzUsuń