piątek, 8 kwietnia 2016

Ciri czyli nieprzewidziany skutek pewnej zmiany :-)

Śliczna
,, Nie pozwól aby daremna tęsknota odebrała Ci radość życia. Nic nie dzieje się bez woli Tych , Którzy Rozpalili Płomienie.
We właściwym czasie odnajdziesz swoje przeznaczenie''.
                                                    Andre Norton

Kiedy dwa miesiące temu nastąpiła nieoczekiwana zmiana miejsc w moim życiu Pani Maria mówiła :
,,Odwagi, nic nie dzieje się bez celu i bez powodu, choć czasem trudno nam to dostrzec ... ''.

A ja czułam się zagubiona, zdezorientowana, rozczarowana, nieszczęśliwa (?).

W miejscu, z którego odeszłam zostawiłam serce, Iwonkę  z którą połączyła mnie przyjaźń, kilka innych życzliwych osób.

Łatek, jeszcze przed wypuszczeniem na dom 
Odchodziłam z głową pełną wspomnień, strzępków dobrych rozmów, uśmiechów ...

Dziś myślę, że może to wszystko stało się WŁAŚNIE PO TO , żebym w nowym miejscu poznała Pawła, aby razem z nim, Martą i Anią uratować cztery kotki z ich podwórka.

Kotki, z których trzy okazały się niewysterylizowanymi koteczkami.


Kotki, które wyłapać, oswoić można było dużo wcześniej, nim podrosły, gdyby tylko Paweł znał dom tymczasowy, który się nimi zaopiekuje.

Gdy zaczęliśmy łapanie, myślałam, że każdy z delikwentów ( delikwentek ) po niezbędnym okresie przetrzymania po zabiegu sterylizacji wróci na ulicę.
Ciri ... zaraz wolność :-)

Ale póki co tylko ostatnia, nienawidząca mnie z całego serca, gryząca i drapiąca Ciri wróciła na wolność.
I tam stała się znów przytulaśną i mruczącą koteczką.

Ślicznej, Łatkowi i Dymce szukamy domów.

Bo szkoda ich na ulice ... Ci, którzy znają uliczną rzeczywistość wiedzą  ...


Dymka. Zdjęcie mało ostre, wiem, ale szkoda nie pokazać szczęśliwego kota który przestał być podwórkowy ...
W zooplusie kupujesz, Oli kotki ratujesz

Zooplus wspiera moje zwierzaki

4 % od zakupu przez baner zooplusa umieszczony na blogu zostanie

przekazane na dt pręgowane i skrzydlate.

zooplus

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz