niedziela, 31 lipca 2016

Nuka ( już nie przerażony wypłosz) i wielki świat :-)

Są takie kotki o które nie pyta nikt.

Nikt nie dzwoni, a jeśli już, to słysząc, że nie przychodzą na kolanka rezygnuje.

Kotki, które mieszkają u mnie dzień po dniu, tydzień po tygodniu, miesiąc po miesiącu.

Aż zaczynam myśleć, że zostaną na zawsze ...


Ogłaszam je coraz rzadziej z coraz mniejszym przekonaniem, że ma sens przeznaczenie kilku godzin na wystawienie kolejnych ogłoszeń.

Może to strata ciągle brakującego mi czasu.

Ogłaszam je coraz rzadziej myśląc, że może przywiązały się do mojego domu na tyle, że przeprowadzka gdzie indziej będzie dla nich dramatem.

Są takie kotki jak Nuka, która zamieszkała u mnie jako małe kociątko w grudniu 2014 i oto od maja 2015 jej już nie ma.

Upomniał się o nią wielki świat, upomniała się o nią Warszawa :-).

Upomnieli się o nią Agnieszka i Robert, którzy wypatrzyli na facebooku wyglądającego spod łóżka wypłosza i uwierzyli, że może być idealnym towarzystwem dla ich kotki,  Lurki ...

Gdy patrzę na otrzymywane od nich zdjęcia czuję zdumienie.

Gdy słyszę o tulącej się i dającej się pogłaskać Nuce nie daję wiary.

Gdy widzę, jaka ma teraz opiekę, wybieg, spacerki w szeleczkach mam wrażenie, że trafiła do kociego raju.

Patrząc na zdjęciach na tak znany pyszczek, który budził mnie co rano mam łzy w oczach.


Chciałabym, żeby wszystko ułożyło się jak najlepiej.

Bo nie jest idealnie, bo rezydentka nie za bardzo zaakceptowała Nukę i Agnieszka z Robertem ciągle czekają na dotarcie się dwóch indywidualistek.

I czekam dzień za dniem na wieści, że oto dziewczyny się dograły, że mają frajdę ze swojego towarzystwa, tak, jak planowano ...


Póki co kolejny raz przekonuję się, że kochający, cierpliwy dom potrafi zrobić przytulaka z nawet największego wypłosza ...

Są takie kotki w które warto zainwestować mimo wszystko ... a potem mogą dziać się tylko prawdziwe cuda ...


a przypominam, że było tak :-)

W zooplusie kupujesz, Oli zwierzaki ratujesz

Zooplus wspiera moje zwierzaki

4 % od zakupu przez baner zooplusa umieszczony na blogu zostanie

przekazane na dt pręgowane i skrzydlate
zooplus

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz