środa, 20 lipca 2016

Hotel dla owadów :-)

Nie przypuszczałam, że takie rzeczy są na rynku a oto okazuje się tak.

Czyli, chyba nie tylko ja mam hopla na punkcie wszystkiego co żyje.

Siedziałam wczoraj wieczorem u weterynarza najlepszego z najlepszych          i rozmawialiśmy o ogrodzie.

W pewnym momencie rozpromienił się :
,, -Wiesz, że są nawet takie domki dla owadów ? ''- spytał ,

- Wiem, właśnie taki mam :-).

I oto on najnowszy zakup w Zielonym Centrum pod Wrocławiem czyli hotel dla owadów.


Domek wiesza się w zacisznym miejscu na balkonie, tarasie, w ogrodzie i czeka :-)

Mnie do zakupu skłoniła namalowana na opakowaniu biedronka. Biedronki kojarzą mi się z dzieciństwem, spacerach po nadodrzankich łąkach.

Ciekawe, co też tam naprawdę zamieszka ...

Postanowiłam w naszym cywilizowanym świecie stworzyć azyl dla owadów i jeśli zdecyduję się kupić rośliny do ogrodu to tylko takie, które służą tym braciom mniejszym.

Muszę poczytać, poszukać, podszkolić się w tym zakresie.

Koniec z tym, co jest tylko ładne.

Musi być też pożyteczne.

I tyle :-)

W zooplusie kupujesz, Oli zwierzaki ratujesz

Zooplus wspiera moje zwierzaki

4 % od zakupu przez baner zooplusa umieszczony na blogu zostanie

przekazane na dt pręgowane i skrzydlate zooplus

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz