sobota, 23 lipca 2016

Skrzydlate coś ...

I znów kolejny podopieczny od lekarza weterynarii Macieja Szpaka.

Patrząc ile zgłoszeń otrzymuję z jego gabinetu zastanawiam się, ile by ich było, gdyby inni wrocławski lekarze weterynarii wiedzieli, że istnieję , ...

Choć muszę tutaj pochwalić Maćka.

Zadzwonił wczoraj ok 18.30, gdy po pracy, posprzątaniu kuwetek, spacerze z psem, zrobieniu i zjedzeniu
obiadu usiadłam na chwilę z herbatą, żeby odsapnąć nim zacznę walczyć z ogrodem.

Wyczuł, że nie bardzo chce mi się jechać 12 kilometrów w jedną stronę do jego gabinetu i umówiliśmy się, że nakarmi i przetrzyma maleństwo do dzisiejszego dnia, a jeśli okaże się, że ono żyje, wtedy je odbiorę.

Ponieważ pisklę żyło, dziś do godziny 13 opiekę zapewniał mu Maciek, a potem już ja i zobaczymy co z tej opieki będzie.

Do końca nie wiem, co otrzymałam, ale raczej małe owadożerne coś, więc zaraz zacznę szukanie w necie, jaki pokarm sprawdzi mi się najlepiej w tym przypadku.

Oczywiście przydałby się bardziej doświadczony i mniej zajęty niż ja Opiekun,ale Ania z Uniwersytetu Przyrodniczego wyjechała do domu i nie wiem kto inny mógłby mi pomóc, ... przestałam liczyć na cud ...

Jeśli ktoś chętny proszę o kontakt : pregowaneiskrzydlate@wp.pl

Póki co na szybko skarmiam mieszanką do odchowu papug i kombinuję co dalej ...




W zooplusie kupujesz, Oli zwierzaki ratujesz

Zooplus wspiera moje zwierzaki

4 % od zakupu przez baner zooplusa umieszczony na blogu zostanie

przekazane na dt pręgowane i skrzydlate zooplus

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz