czwartek, 29 października 2015

Uroczy 4 miesięczny Urwis szuka domku od zaraz

Tym razem na domu tymczasowym u Agnieszki, 4-miesięczny słodki URWIS -  kociak szuka domu.

Tego jedynego, najlepszego pod słońcem.

Kocurek został znaleziony na ulicy.

Dziś to w 100 % domowy kotek, wie do czego służy kanapa, łóżeczko i kuwetka.

Jest odrobaczony, odpchlony, posiada książeczkę zdrowia.

Bardzo lubi lubi się bawić, biegać i wspinać, dlatego dobrze, żeby nowy dom był wyposażony w drapak.

Kotek jest wesoły, lubi się przytulać i głaskać, wtedy głośno mruczy:)

Obecnie przebywa w domu tymczasowym z psem i innymi kotami, więc może mieszkać z psem akceptującym koty.

Kotek przebywa we Wrocławiu

Kontakt Agnieszka aga.mi@op.pl ,

telefon 505349761





Zooplus wspiera moje zwierzaki 

4 % od zakupu przez link  umieszczony na blogu zostanie 

przekazane na dt pręgowane i skrzydlate


1 komentarz:

  1. Jest prześliczny, jak mój Ciapuś w kocięctwie. Ja mam już trzy futra i niestety nie przygarnę więcej. Ale trzymam kciuki, mocno.

    OdpowiedzUsuń