czwartek, 8 września 2016

Migotka kicia nie wiadomo skąd ...

Czasami wydaje mi się, że nic nie potrafi mnie zadziwić a jednak ...

Ewa opowiadała mi w pracy o koteczce, którą spotykała w czasie swoich rowerowych wycieczek.
 
Koteczce wydającej się mieszkać przy stawie w okolicy Siechnic, Tresna, na pustkowiu, daleko od jakichkolwiek domów, przybiegającą na głos człowieka, łaszącą się do nóg, zakleszczonej, głodnej.

Ewa widziała ją tam czwartek, sobotę, w piątek znów w sobotę...

Martwiła się o nią i postanowiła pomóc.


Koteczka trafiła do mnie na dom tymczasowy i szukamy jej byłego właściciela, lub kogoś, kto by ją przygarnął jak zostanie wysterylizowana i dojdzie do siebie po zabiegu.


Kotka ma ok 2 lat, bura z domieszką złota, łagodna choć nie lubi innych kotów ... wierci się w czasie zdjęć.



Jeszcze nieśmiała ... Migotka.

Chciałabym poznać jej historię ...

W zooplusie kupujesz, Oli zwierzaki ratujesz

Zooplus wspiera moje zwierzaki

4 % od zakupu przez baner zooplusa umieszczony na blogu zostanie

przekazane na dt pręgowane i skrzydlate zooplus

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz