środa, 6 stycznia 2016

Fundacja L'Arche czyli coś więcej

Dziś wieczorem chodzi mi po głowie  cytat z książki ,,Tao Kubusia Puchatka''.

,, Chodzi jednak o to, że jest coś więcej i właśnie to coś więcej jest tym , o co naprawdę w życiu chodzi''. 

Od pewnego czasu wracam do miejsc, które kiedyś były dla mnie ważne.

Spotykam ludzi, którzy znają mnie z dawnych lat, z dawnych ról.

I mimo swojej ulotności, mimo nijakiego przełożenia tych spotkań na realne owoce, korzyści, profity, mam wrażenie, że są one po części właśnie tym ,,czymś więcej'' o które w życiu chodzi.

Wracam w świat wrocławskich organizacji pozarządowych.

W świat, gdzie wszystko kiedyś się zaczęło.

Gdzie zaczęłam moją pracę w  pomocy społecznej.

Miejscu niezwykłym, gdzie zostawiłam część swojego serca przed laty.

Miejscu,skąd przyjaźnie trwają do dziś, gdzie wspomnienia są pełne niezwykłych chwil, ważnych rozmów, uśmiechów, przyjacielskich relacji, gestów, słów.

Jest takie miejsce we Wrocławiu. Prowadzone przez Fundację L'Arche.

Gdzie zawsze zostanę po prostu Olą.

Gdzie zawsze mogę liczyć na gościnę, filiżankę herbaty, kilka ciepłych słów.

Na ich stronie http://wroclaw.larche.org.pl/wspolnota, ciągle widzę siebie na zdjęciu, choć przecież nie pracuję tam od ponad pięciu lat.

Za mną tyle chwil, z  niepełnosprawnymi domownikami pierwszego domu L'Arche, Anetą , Jackiem, Kasią M. , Wiolą, Piotrem, Arturem, Kasią P.

Tyle ich bezinteresownej przyjaźni.

Dobrze mi wracać tam.

W zooplusie kupujesz, Oli kotki ratujesz

Zooplus wspiera moje zwierzaki 

4 % od zakupu przez baner zooplusa umieszczony na blogu zostanie 

przekazane na dt pręgowane i skrzydlate

3 komentarze:

  1. Pomyślności w Nowym Roku Olu i Twoim podopiecznym. To co robisz jest piękne i po prostu ludzkie.Pozdrawiam Cie najserdeczniej z moją futrzana dwójką. Wrocław kocham,to miasto mojej młodości,chmurnej i durnej,najpiękniejsze na swiecie.Zawsze chciałam tam mieszkać,nie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja bym zamiast Wrocławia wolała Suwałki :-), uwielbiam tamte strony i ludzi, bez tego pośpiechu, zabiegania wrocławskiego. Przyrodę,miejsca jak z końca świata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci,ze przyroda cudowna i chyba w naszym kraju to ostatnie takie miejsce. Ale to wokół Suwałk. natomiast ludzie- no cóz,moze nie mam szczęścia ale na tych cudownych trafiam b. rzadko.

      Usuń