wtorek, 3 stycznia 2017

Za szczepionki Maćkowi Szpakowi, lekarzowi weterynarii DZIĘKUJEMY :-)


Srebrna - koteczka (szuka domu)
Niecały miesiąc temu pisałam o burych kotkach, co na szczepienia zbierają …

Długo trwało to zbieranie, ale okazało się, że niepotrzebnie się martwię, bo gdy maluchy i ich matka już po pierwszym szczepieniu były zadzwonił Maciek i powiedział, że podaruje im 5 szczepionek na drugie szczepienie.
 
Maciej Szpak to lekarz weterynarii, co na wrocławskich Maślicach przyjmuje.

Jego gabinet jest na samym początku ulicy Koziej, pod numerem 3.

Ma stronę w necie http://www.maciejszpak.pl i profil na fb:
https://www.facebook.com/NaKoziej/?fref=ts.

Czasem dzwoni i pyta, czemu do niego z kotkami nie przyjeżdżam i jakoś nie chce przyjąć wytłumaczenia, że do niego mi po prostu daleko … choć czasem się i do niego wybieram, gdy potrzebuję dokładniejszych badań, usg, badania kału, moczu, krwi,  zrobienia testów na FiV, FelV, leków dla ptaków, czasem sterylizacji.

Wtedy wolę oddać moje zwierzaki w jego ręce.

Wiem, że będzie przygotowany, że będzie miał czas, że napisze do mnie, gdy przyjdą wyniki, leki będą do odbioru w terminie i, że mogę mieć zaufanie do jego diagnozy.

Latem uratowaliśmy razem kilka małych kotków z jego okolicy (Witka, Matyldę, Kropeczkę, Miszkę, Bemolkę), a dzięki pożyczonej ode mnie klatce-pułapce kilka okolicznych bezdomnych kotek udało się złapać i wysterylizować.

Kilka przyniesionych do Maćka ptaków odleciało na wolność …
Srebrny (zarezerwowany) , Srebrna i Złota (szukają domu)

Dobrze takich mieć.

Weterynarzy, najlepszych z najlepszych, takich, którzy są obok, wspierają nasze działania, robią więcej …

A ja, po tym, jak wiedziałam, że dostaniemy te 
5 szczepionek, za zaoszczędzoną kwotę odrobaczyłam wszystkie kotki dwukrotnie (koszt 120 pln), dołożyłam trochę i kupiłam klatkę bytową ( 249 pln), dzięki czemu mogłam złapać kotka, który przybłąkał się na początek ulicy Strzegomskiej i zamieszkał na parkingu MOPS, czyli Harrego, który okazał się kobietą.

Dzięki Maćkowi i dzięki Wam mam szansę otoczyć opieką i uratować kolejne, kocie życie … 

URODZONE 01.10.2016 BURE KOTKI I ICH MAMA ZACZYNAJĄ SZUKAĆ DOMÓW 
 ... DO WYDANIA OK. 14.01.2017

Zdjęcia  Dorota W. Zagórowicz Fotografia https://www.instagram.com/dorothys6/
 
Migotka - szuka domu


W zooplusie kupujesz, Oli zwierzaki ratujesz


Zooplus wspiera Fundacyjne zwierzaki
4 % od zakupu przez baner zooplusa umieszczony na blogu zostanie przekazane na Fundację Pręgowane i Skrzydlate 

  zooplus 468x60


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz