niedziela, 28 listopada 2021

Serce dla zwierząt

 


No i świętujemy ! 
 

Wczoraj gdy z Klemensem i Rudim siedziałam u weta dotarła do mnie ta oto wiadomość.
 
 
 
Wespół z Towarzystwo Herpetologiczne NATRIX otrzymaliśmy ,,za wyjątkowe zaangażowanie w pomoc zwierzętom''- Serce dla zwierząt, wrocławskie odznaczenie miejskie.
 
 
 
Odznaczenie odebrała nasza niezastąpiona Agnieszka , głównodowodząca Bazarek na Pręgowane i Skrzydlate .
 
 

 
Tabliczka z nazwą naszej Fundacji zawisła na wieki na wieży przy torze wyścigowym na wrocławskich Partynicach. 
 
 
 
Patrząc na napisy widniejące na innych znajdujących się już w tym miejscu tabliczkach, laureatów poprzednich edycji, trudno nie odczuwać dumy, że udało nam się znaleźć w tak doborowym towarzystwie 🙂 .
 
 
 
Ta nagroda cieszy mnie szczególnie. 
 
 

 
Obecnie mija rok, jak u Marka, mojego męża, z którym zakładałam Pręgowaną Fundację zdiagnozowano nowotwór płuc, który zabrał go w niecałe dwa miesiące.
 
 
 
Idąc wczoraj na cmentarz do niego już po odebraniu nagrody myślałam o tym, że gdyby nie Marek, jego wsparcie, ciepło, akceptacja Pręgowana Fundacja nigdy by nie powstała i, choć moje życie byłoby pewnie łatwiejsze, to na pewno nie byłoby tak ciekawe jak obecnie. 
 
 

 
Nie poznałabym tylu z Was skupionych wokół Pręgowanej Fundacji i nie trzymałabym tyle uratowanych futerek w swoich rękach.
 
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz