piątek, 31 grudnia 2021

Nie strzelaj w Sylwestra, one naprawdę się boją!

 


Moi Drodzy za zgodą Magdy z Miłozwierz wykorzystuje jej rysunek niosący bliskie mi przesłanie.
 
Ja nigdy nie strzelam w Sylwestra.
 
Zwierzęta są dla mnie ważniejsze niż huk i odrobina gwiazd.
Wolę cisze i gwiazdy te na niebie.
Przez połaciowe okno mojej sypialni widzę je, gdy nie ma chmur.
 
Wszystkiego dobrego dla Was, Waszych Rodzin i Zwierzaków w nadchodzącym 2022 roku.
 
Wkraczam w niego pełna planów, marzeń i snów.
Mam nadzieję że choć część z nich uda się zrealizować częściowo z Waszą pomocą.
 
Dziękuję za wsparcie, jakim obdarzyliście mnie i nasze fundacyjne zwierzaki w mijającym 2021 roku, gdy zawaliło się moje osobiste życie.
 
Dzięki Wam Fundacja trwa nadal.
I robi to, co robimy dobrze ... ratuje życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz