czwartek, 2 marca 2017

Dzień Kota w Żłobku nr 6 we Wrocławiu i my ...

Fajnie było zostać zaproszonym, szczególnie tak wirtualnie, że nie musiałam występować, opowiadać,
prezentować się ... zamiast tego zobaczyłam siebie na fotografiach gazetki w jednym z wrocławskich żłobków.

Żłobku nr 6 przy ulicy Krowiej we Wrocławiu, gdzie świętowano z nami przypadający na 17 listopada  Dzień Kota.

Tamtejsza kadra zadbała o wszystko... ja tylko napisałam kilka słów, żeby się przedstawić ... a potem już
efekt przerósł wszelkie oczekiwania :-).

Satysfakcja ogromna ...

Zadowolenie, że nawet taka malutka fundacja jak nasza ma swoich Przyjaciół ...kogoś, kto o nas pamięta ...

Nie jesteśmy herosami ... w codziennych dniach, w codziennym zapracowaniu, zaaferowaniu, natłoku telefonów, próśb, zwierzakowych historii i spraw ... czasami tracimy power, wiarę w sens naszych działań,  w to ... czy to wszystko nie jest tylko mrzonką, kompletną, być może niezaradną utopią ...

W takich chwilach dobrze czuć, że ktoś z nami jest ... stoi obok ... wspiera ... i za to wsparcie jestem ogromnie wdzięczna ...

Na zakończenie akcji Żłobek przekazał nam trochę darów, które udało się zebrać jedno wiem ... moje kotki
są całe szczęśliwe bo uwielbiają prezenty ... Rudi już dobrał się do jednego z worków ... spryciarz z niego wielki ... :-) ale to i tak kochany kotek ...


Rudi
















W zooplusie kupujesz, Oli zwierzaki ratujesz


Zooplus wspiera Fundacyjne zwierzaki
4 % od zakupu przez baner zooplusa umieszczony na blogu zostanie przekazane na Fundację Pręgowane i Skrzydlate
zooplus 468x60

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz