czwartek, 9 marca 2017

Taka Dzika z budowy

Budowa w centrum miasta ... i dwa kotki kręcące się w niemal ukończonym budynku ... robiące szkody ...
nie chcą ich tam...

Jadę i pożyczam klatkę łapkę, a potem czekam na znak.

Gdy Dzika daje się złapać dzwoni do mnie Kierownik budowy ... zawiezie kotkę do schroniska ..., chce dla niej jak najlepiej.

Tam godzą się ją odrobaczyć i wysterylizować, ale nie zgadzają się trzymać dłużej jej, więc w sobotę trafia pod mój dach ...

Tak dzikiej i nieprzyjaznej kotki nie miałam chyba nigdy ...

Dzika demoluje klatkę a potem chroni się w
transporterku przeklinając brzydko ...

Gdy nie siedzi w transporterku nie odważam się włożyć ręki  i posprzątać klatki.

Mają dać mi znać, jak zamkną budowę i będzie mogła wrócić na miejsce, gdzie była wcześniej.

Drugiego kotka na budowie nie ma, może miał swojego właściciela ...

Film należy oglądać z dźwiękiem, jak widać, nie zawsze tylko puchate, słodziutkie kłębuszki trafiają pod nasze skrzydła ... ale nawet Dzikiej należy się miejsce na ziemi ...

Nie kręciłam długo, nie chciałam jej stresować

Fundacja Pręgowane i Skrzydlate startuje teraz w konkursie pożyteczni 2017 Wrocław ( można takie hasło wrzucić w net, żeby odnaleźć konkurs) i prosi o głosy codziennie do końca marca ... bo nawet jeśli inne cele są ważne, bardzo ważne ... to może i my jesteśmy POŻYTECZNI ...


W zooplusie kupujesz, Oli zwierzaki ratujesz


Zooplus wspiera Fundacyjne zwierzaki
4 % od zakupu przez baner zooplusa umieszczony na blogu zostanie przekazane na Fundację Pręgowane i Skrzydlate
zooplus 468x60

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz