środa, 29 października 2014

Mała Mi - cichutka, niekłopotliwa koteczka szuka swojego domu

Mała Mi - cichutka, niekłopotliwa koteczka szuka swojego domu  


Mała Mi ma około 3 lat.
Pochodzi z działek, ale nie dała by sobie tam rady ze swoją delikatnością. Kiedy została złapana była chora. Miała koci katar. Teraz jest całkiem zdrowa.  
Na pewno jest ktoś kto pokocha taką niekłopotliwą kotkę i będzie się cieszył jej nieabsorbującym towarzystwem. Ona odda mu miłość. 



Mi jest spokojną, nieśmiałą i małą koteczką (waży ok 3,5 kg), której w domu prawie nie widać. 

Czasami tylko trąci łapką, żeby wsypać jej coś do miseczki i cichutko miauknie.
Daje się głaskać, ale tylko na swoich zasadach i gdy ma dość okazuje to. 
Dlatego nie nadaje się do domu gdzie są małe dzieci.
To piękna i wrażliwa cichutka koteczka.
Dogaduje się z psami i kotami, pięknie opiekowała się małymi kociakami które miałam na domu tymczasowym.

W nowym domu może potrzebować trochę czasu na aklimatyzację i wyjście spod szafy...
Jest zaszczepiona i odrobaczona.
Testy na Felv ani Fiv ma ujemnie, jest wystelizowana.

Kotka jest wyjątkowa. Czekam na telefon od osoby, która ją pokocha.

Warunkiem adopcji jest podpisanie umowy adopcyjnej.

Kontakt alexsandra@wp.pl

Kotka jest pod opieką osoby prowadzącej profil fb pregowane i skrzydlate oraz bloga http://pregowaneiskrzydlate.blogspot.com/

Przebywa we Wrocławiu.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz