poniedziałek, 26 grudnia 2016

Jeśli są święta to muszą być i goście :-) ...

Mia i Spółka święta 2016
Jeśli są święta to muszą być i goście.

Nieprawdaż ?

I byli :-), święta spędziła u nas Mia, której Pani musiała wyruszyć w daleką, świąteczną podróż i nie chciała ciągnąć kici ze sobą.

Mia to nie jakaś obca kotka.

Los postawił ją na mojej drodze na początku grudnia 2014, tylko, że wtedy nosiła ona imię Nikitka i była bardzo, bardzo chorym kociątkiem złapanym na działkach przy ulicy Hallera.

Ukryłam ją wtedy z braku miejsca w łazience, wiedząc, że nawet te kilka metrów przestrzeni może uratować małe, kocie życie...

Gdyby Nikitka nie dała się tej pamiętnej niedzieli złapać, raczej nie mielibyście okazji już nigdy jej poznać.

Tydzień bo Nikitce przybyło jej rodzeństwo, Nicpoń i Nuka, ale oni nie byli już tacy chorzy.

Jakoś chyba w połowie 2015 roku, gdy wyzdrowiała na dobre Nikitka została się towarzyszką Pani Kasi.

Z tego co widzę dogadują się świetnie.
Mia święta 2016

A u nas, Mia na początku ukryła się na wysokiej szafie, potem chowała pod łóżkiem, ale gdy ostatniej nocy zobaczyłam ją śpiącą koło mnie pomyślałam, że oto zadomowiła się już na dobre.

Choć przytulanki Mia to chyba dla swojej Pani zarezerwowała :-).

Prócz tego okazała się kicią śledzącą, zmieniającą pietra w zależności od tego, na którym się właśnie znajdowałam i przybiegającą gdy tylko zobaczyła skierowany na nią aparat, więc zrobione z nią zdjęcia udały się tylko przypadkiem :-).

Jej wizyta uświadomiła mi, że może te moje całe działanie, nawet niedoskonałe, takie jakie jest może ocalić jakieś małe życie a może i cały świat ...

Bo jak napisała Kociafrania darując mi słowa talmudu ,,Kto ratuje jedno życie ratuje cały świat''

a w grudniu 2014 było tak :


grudzień 2014




grudzień 2014


W zooplusie kupujesz, Oli zwierzaki ratujesz


Zooplus wspiera Fundacyjne zwierzaki
4 % od zakupu przez baner zooplusa umieszczony na blogu zostanie przekazane na Fundację Pręgowane i Skrzydlate 

  zooplus 468x60



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz