wtorek, 22 listopada 2022

Wygrajmy razem konkurs!!!

 

Moi Drodzy dziękuję, naprawdę dziękuję, tempo ogarnięcia zbiórki na Łatka pobiło wszystkie rekordy ... na pewno napiszę Wam jak skończyła się walka o jego życie.
Dziś rano został u cudownej Pani weterynarz i ożywił się troszkę ... w fundacji, w klatce miał chyba lekką depresję ... lepszej opieki dla niego niż obecna, nie mogłabym sobie życzyć ...
Walczymy ... 
 
Przy okazji powiem Wam, że ostatnio wklejałam rezultaty ostatnich naszych zbiórek i oto pokażę Wam jak zmienił się Rudy, kocur, który wylizywał się aż do krwi.
I najważniejszego też jeszcze nie wiecie 🙂 , Rudy ma DOM.
Stały DOM.
 
A i kolejna prośba, już ostatnia dzisiaj.
Udało mi się założyć skarbonkę w konkursie
 
 
 
Zasady są proste im więcej wpłat, tym większa szansa na wygraną !
Czy mogę prosić Was nawet o 1 złotówkowe wpłaty ?
Jeśli będzie ich najwięcej fundacja ratujemyzwierzaki przekaże nam jeszcze ekstra kasę ... ja od siebie zaraz pierwszą złotówkę wpłacę !
 
Główna nagroda to 100 000 złotych, więc uwierzcie mi, jest o co walczyć.
Liczy się ilość wpłat, nie kwoty, więc proszę każdego z Was o przysłowiową ,,złotówkę,, na Pręgowaną skarbonkę
 
 
 
A tu znajdziecie zasady konkursu ... proszę pomóżcie nam go wygrać
 
Pomyślcie sami ile dobrego moglibyśmy zrobić wtedy dla zwierzaków 🙂 i do tego przez długi, naprawdę dłuuuugi czas nie prosiłabym Was o żadne wsparcie. 🙂
 
 
A teraz fotki 🙂, obiecany Rudy KIEDYŚ I DZIŚ ... mam nadzieję, że widzicie różnicę 🙂  







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz