poniedziałek, 6 marca 2017

STOP NIECHCIANYM SZCZENIAKOM i nie tylko, czyli historia jednego dnia ...

O 15.30, gdy zamykam drzwi w pracy staję się ... no właśnie nie wiem kim ...


Dziś, gdy schodziłam już po schodach zadzwonił znajomy weterynarz ze zgłoszeniem, jakiego nigdy jeszcze nie było.

Do lecznicy przyszła Pani z kotem, wyglądającym, jakby już prawie nie żył, zostawiła go i uciekła ... i on nie bardzo wie, co teraz ma zrobić ...

Poprosiłam, żeby dał futrzakowi szansę, podałam namiary na inne zwierzakowe, większe od mojej, bardziej prężnie działające, z większym zapleczem organizacje, że może one znajdą miejsce u siebie, dziś nie mogłam przyjechać, ... poprosiłam, żeby zrobił zwierzakowi testy na FiV i FelV ... i ... po godzinie wiedziałam już wszystko.

Wynik na FelV wyszedł dodatni ... kotek był słaby i wyniszczony, więc chyba jego opiekunka zostawiła go, nie towarzysząc mu w jego ostatniej drodze ...


Czytałam to wszystko jadąc w zupełnie inną stronę miasta ... na Brochów, gdzie do odbioru była pierwsza z suczek robionych w akcji stworzonej przez Gosię, STOP NIECHCIANYM SZCZENIAKOM, gdzie staramy się pomóc zwierzętom tych ... najuboższych ...

Mam nadzieję, że sunia niosąca też imię Gosia dojdzie szybko do siebie, po dzisiejszej sterylizacji, którą ktoś nam podarował.

W piątek planujemy wizytę kontrolną u weterynarza ...

Jakbyście nie wiedzieli akcja STOP NIECHCIANYM SZCZENIAKOM wciąż trwa,
żeby ją wesprzeć wystarczy wpłacić darowiznę na konto Fundacji
tj 74 1240 4025 1111 0010 7090 9435 z dopiskiem sterylizacja.


Razem możemy więcej ... :-) i powiedźcie, czy Gosia nie wygląda cudnie w kubraczku ?



W zooplusie kupujesz, Oli zwierzaki ratujesz


Zooplus wspiera Fundacyjne zwierzaki
4 % od zakupu przez baner zooplusa umieszczony na blogu zostanie przekazane na Fundację Pręgowane i Skrzydlate
zooplus 468x60

1 komentarz:

  1. Włosy mi się jeżą na głowie, gdy widzę jak wyniszczony i biedny jest ten kotek...
    Oby mojej kici to nie spotkało. :(

    Gosia - super wygląda w kubraczku. :)

    OdpowiedzUsuń