niedziela, 3 listopada 2019

troche statystyki i 215 interwencja

Powoli kończy się kolejny rok naszej działalności ...

Ostatnio z racji starania się o statut organizacji pożytku publicznego zaczęłam podliczać ubiegłe lata ...

Wyszło mi, że w 2016 roku otoczyliśmy opieką 17 kotów oraz 1 ptaka. W 2017 roku trafiły do nas 123 zwierzęta (11 psów, 78 kotów, 3 jeże, 2 świnki morskie, 29 ptaków). Przeprowadziliśmy 32 adopcje i 34 kastracji. 

Na dzień 01.01.2017r. pod opieką Pręgowanego Domu Tymczasowego przebywało 13 kotów, zaś na 31.12.2017r. 11 kotów i 1 pies.


W 2018 roku rozwinęliśmy się jeszcze bardziej. W ramach Pręgowanego Domu Tymczasowego otoczono opieką 221 zwierząt, w tym 3 jeże, 3 psy, 177 kotów i 38 ptaków. 

W 2018 roku 94 podopiecznych Pręgowanego Domu Tymczasowego znalazło nowe domy, przeprowadzono również łącznie 77 kastracje.

Na 01.01.2018 pod opieką Pręgowanego Domu Tymczasowego było 11 kotów i 1 pies, zaś na 31.12.2018 już 31 kotów w ramach dt oraz około 10 kotów wolnobytujących.

W 2019 roku działamy dalej ... licznik wybił nam już 215 interwencji .....
Ostatnia z nich to gołąb z Oleśnickiej we Wrocławiu. 

Zgarnęłam go w czwartek po drodze z pracy. 

Siedział skulony przy jednym z piwnicznych okienek, czekając na śmierć ... 

Lżejszy i mniej żywy niż płócienna reklamówka do której z braku kartonika go zapakowałam  ...

W sumie byłam pewna, że nic z niego nie będzie, że tylko umrze sobie u nas w cieple i spokoju, zamiast w jakimś zimnym, ciemnym kącie.

Ale oto od czwartku jest.  Trwa. Leczony antybiotykiem. A apetyt ma całkiem, całkiem ... 


Wygląda na to, że dajemy gołębiowi nowe życie :-)


Miał szczęście, że akurat prowadziłam rower chodnikiem. Inaczej bym go nie zauważyła. 

Jak widać, czasem przypadek decyduje i o przyszłości i o życiu ...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz