piątek, 8 listopada 2019

hurra, mamy statut opp, zbieramy 1 % dla Pręgowanych i Skrzydlatych :-)

ZWYCIĘSTWO ... SŁODKI MA SMAK 
Nie wierzyłam, że nam się uda, że jeszcze zdążymy i oto jest  .
W dniu 07.11.2019r. Fundacja Pręgowane i skrzydlate uzyskała statut opp, co oznacza, że możecie przekazywać bezpośrednio nam 1 %  !!!
Wystarczy, że w PIT rocznym podacie nasz KRS czyli 0000643209.
Nie trzeba dopisków, niczego więcej ...
Dlaczego piszę o zwycięstwie ?
Nas pierwotny wniosek został odrzucony przez sąd, a ja nie zgodziłam się z zastrzeżeniami .... część rzeczy co prawda wykreśliłam, stwierdzając, że tego już nie chce mi się chyba robić, część zostawiłam załączając kilkustronicowe umotywowanie 
I oto mamy to, co chcieliśmy 
Działamy ....
Ostatnie dni pokazały, że jeśli uda nam się pozyskać z Gminy lokal dla fundacji to będzie to jeszcze większy sukces ...
Nie dość, że lokali jest mało, a ich stan i lokalizacja pozostawia dużo do życzenia, to rozmawiając dziś z jednym z zarządców nieruchomości odniosłam wrażenie, jakbyśmy zamiast puchatej kociej rodzinki, czy kilku poranionych przez życie kotów mieli trzymać w nim wawelskiego smoka .... 
Nie wiem czy u Was też tak jest, że im większy bezsensowny opór tym większa chęć działania ?
Tak czy siak, po weekendzie ciąg dalszy 
AVE KOTY 
Weekend uznaję za rozpoczęty !
****************************************************************
NIE GADAMY LECZ DZIAŁAMY I ZWIERZAKOM POMAGAMY # ROBIMY TO DOBRZE #

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz