środa, 10 lutego 2016

W zooplusie kupujesz Oli kotki ratujesz :-) ... dziękuję i proszę o więcej

Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję osobom, które kupują w internetowym sklepie dla zwierząt zooplus posługując się banerkiem umieszczonym na moim blogu tj na stronie www.pregowaneiskrzydlate.blogspot.com

Dostałam ostatnio od sklepu rozliczenie za trzy miesiące.

Oczywiście nie starczyło na wszystkie koszty związane z prowadzeniem domu tymczasowego, ale i tak to ogromna, ogromna pomoc.

NIE TYLKO FINANSOWA.

DZIĘKI WAM CZUJĘ, ŻE NIE JESTEM SAMA I , ŻE JESZCZE KOGOŚ INTERESUJE TO, CO ROBIĘ.

CZUJĘ, ŻE KTOŚ POMAGA MI POMAGAĆ.

NAWET JEŚLI SAM NIE BIERZE ZWIERZAKÓW DO SWOJEGO DOMU
NAWET JEŚLI NIE SAM NIE ZARYWA NOCY SŁUCHAJĄC ICH HARCÓW
NAWET JEŚLI SAM NIE SPĘDZA GODZIN, POPOŁUDNI, DNI U WETERYNARZA
NAWET JEŚLI ... każdy pomaga tak, jak może najlepiej i każdemu dziękuję tam samo.

Przez lata prowadziłam sama dom tymczasowy, własnym kosztem, własnymi siłami.

Z Wami jest mi łatwiej. 
Opiekować się zwierzakami, które trafiły, trafiają i w każdej chwili mogą trafić do mojego domu tymczasowego.

Nawet, jeśli na blogu dużo się nie dzieje, to to tylko ułuda.

Dom tymczasowy pręgowane i skrzydlate ciągle działa i w tej chwili mam na stanie 5 kotków, które z uwagi na płochliwość ciężko sfotografować a co dopiero wyadoptować.

W zooplusie kupujesz, Oli kotki ratujesz

Zooplus wspiera moje zwierzaki 
4 % od zakupu przez baner zooplusa umieszczony na blogu zostanie 
przekazane na dt pręgowane i skrzydlate.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz