środa, 24 lutego 2016

Przyznaję. Oswajacz kotów ze mnie średni....

Przyznaję.

Oswajacz kotów ze mnie średni.

Brakuje mi czasu, brakuje sił, brakuje indywidualnego podejścia do zwierzaka, który nie zabiega o moją uwagę.

Za to nowe domy, gdzie przebywające u mnie na domu tymczasowym kotki stają się jedynakami lub kotami ,,do pary'' działają cuda.

Kicia pręgowana, która mimo nieokiełzanej, niezależnej natury szybko znalazła swoją Panią i swojego Pana zmieniła się nie do poznania.

U mnie zawsze blisko, a jednak jakiś metr ode mnie, niedotykalska, ciekawie obserwująca z odległości.

W nowym domu ....

Otrzymany wczoraj sms i zdjęcia mówią same za siebie

,,Kicia już się oswoiła, sama przychodzi na mizianie, ogląda z nami telewizję i śpi :-), albo zaczepia w nocy
bo chce się bawić :-)
Właśnie leniuchujemy sobie !''

Jakże się cieszę, że Pani Basia dała szansę właśnie jej i właśnie ją wybrała z kocich ogłoszeń.

Czyż nie piękne tygrysiątko :-)

W zooplusie kupujesz, Oli kotki ratujesz

Zooplus wspiera moje zwierzaki 
4 % od zakupu przez baner zooplusa umieszczony na blogu zostanie 
przekazane na dt pręgowane i skrzydlate.

zooplus

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz