czwartek, 18 lutego 2016

łapanki, akcja sterylizacja, czas START :-)

Wiosna i jak to wiosną bywa rozstrzygnięto przetarg na sterylizację bezdomnych kotów i oto pojawiły się bony :-).

W tym roku wygrały Pałucka, Obornicka, Zachodnia, Strachowskiego, Krzycka , Uniwersytet Przyrodniczy i Okulickiego.

I już jest.

Pierwsza działkowa kotka.

Tym razem od Dagmary, tym razem z Maślic.

W przyszłym tygodniu planuję dwójkę z Sułowskiej, potem może jakiś kotek z podwórka od Pawła, a potem ...

To nie tak, że tylko proszę o pomoc. To nie tylko tak, że ja potrzebuję wsparcia.

Jeśli masz do sterylizacji na podwórku, na działce bezdomne koty mogę pomóc.

Mogę pożyczyć klatkę - żywołapkę. 

Mogę podzielić się bonem na sterylizację.

Mogę , jeśli nie będzie to kolidowało z moją pracą zawieźć na zabieg, odebrać po zabiegu, przechować do zagojenia.

Mogę pożyczyć klatkę bytową, jeśli sam chcesz zaopiekować się swoim podopiecznym w domu a tylko nie masz sprzętu.

To nie tak, że nie da się nic zrobić. 
Jeśli potrzebujesz bezpłatnej pomocy takiej o jakiej napisałam odezwij się. 

OBSZAR DZIAŁANIA : WROCŁAW I OKOLICE

PISZ na pregowaneiskrzydlate@wp.pl

JEDNYM NIE DYSPONUJĘ.

CZASEM NA ŁAPANIE GODZINAMI.

W TYM MUSISZ MI POMÓC.


W zooplusie kupujesz, Oli kotki ratujesz

Zooplus wspiera moje zwierzaki 
4 % od zakupu przez baner zooplusa umieszczony na blogu zostanie 
przekazane na dt pręgowane i skrzydlate.

2 komentarze:

  1. Akcja łapanka2016 na moim podwórku trwa, siostra Ślicznej i Łatka niestety nie jest łatwym "celem", ostatnich pięć podejść bez efektów, kończą mi się pomysły jak łowić, gdyby głód bardziej doskwierał może byłoby łatwiej, ale dobrzy ludzie dokarmiają :-)
    Boję się tylko że wiosną trzeba będzie dokarmiać kolejne 4 sztuki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń