wtorek, 23 września 2014

Wczoraj nie miałam już sił żeby napisać cokolwiek.
Najpierw odebrałam czarną kotkę, Perełkę od starszej Pani, której ktoś podrzucił latem cztery kociątka, dwa z nich zniknęły potem z posesji, jedno wzięła córka Pani, a czarny diabełek został, tym bardziej, że Pani po utracie dwóch kotków przestała wypuszczać czarną koteczkę na dwór.
Pani wyleczyła kotkę z początku kociego kataru, zaszczepiła,  odrobaczyła a potem zaczęła szukać jej domu.
Opowiadała mi ze łzami w oczach o osobach, które miały przyjechać po kociątko, a żadna z nich nie dotarła, ani nie odwołała wizyty. Czekała cały dzień w domu na te osoby, pełna nadziei, że Perełka znajdzie kochający domek.
Jakoś dwa miesiące temu starsza Pani dostała mój numer od weterynarz z naszej okolicy i dzwoniła do mnie raz na jakiś czas prosząc o pomoc w znalezieniu domu dla koteczki, a ja ciągle zawalona moimi tymczasami nie mogłam przyjąć następnego kotka.
Ale spotkałam się z Panią, która sprytnie wyniosła Perełkę na dwór i gdy spojrzałam w piękne, świecące oczka maleńkiej nie mogłam już ich zapomnieć.
W końcu Ola zgodziła się przyjąć kicię na dt i wczoraj właśnie się poznały.
Gdy zobaczyłam małą na pięknej podłodze u Oli dumnie kroczącą z podniesionym ogonkiem dotarło do mnie , dlaczego tyle osób chce adoptować małego kotka.
Perełka ma w sobie masę uroku kociaka, choć ma teraz ok. 4 miesięcy, jest czarnym drobniutkim diabełkiem ciekawym świata, ludzi i wszystkiego co nadaje się do zabawy.
Nosi dumnie uniesiony do góry ogonek i nie zdaje sobie sprawy ze swojej ułomności.
Ułomności, nie wiem w sumie jak powinnam to nazwa.
Kicia ma od urodzenia przepuchlinę i najlepiej, żeby usunąć ja przy okazji sterylizacji koteczki, żeby nie męczyć małej 2 razy.
Szukamy Perełce domu, który zaakceptuje malutką taką, jaka  jest.
Kontakt alexsandra@wp.pl

Po odstawieniu Perełki pojechałam do Edyty po gołębie. Są to 4 grzywacze, 2 dorosłe i 2 pisklaki. O nich będzie jutro .... :-)

a na zdjęcia Perełki u Oli wciąż czekam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz