czwartek, 19 lutego 2015

Nikita kotka rozdająca całuski

Ponieważ Pani, która w listopadzie przywiozła mi Nikitą ( biało - szaro-ruda), Nicponia ( pręgowany z ogromnymi kółkami na grzbiecie) i Nukę pytała, jak wyglądają teraz kotki wstawiam zdjęcia, takie, jakie mam, licząc, że w końcu dojedzie do mnie jakiś lepszy fotograf :-)

Nikita. Urodzona pod koniec września 2014 roku.

Kotka mająca fioła na punkcie człowieka, przemiła, mrucząca, wskakująca na kolana, dająca namiętnie gromady całusków.
Spędza czas najchętniej zawsze koło swojego opiekuna, na kolanach, na ramionach, na głowie.
Oczywiście śpi w łóżku.
Ideał dla kogoś, kto chce mieć kotka - przylepę, choć czasem zdarza się jej w rozbrykaniu podgryzać stopy człowieka.

Dogaduje się w innymi kotami i psem, jest odrobaczona. Kuwetkowa.

Gdy przyjechała do mnie miała koci katar, teraz prawe oczko mimo długiego leczenia trochę łzawi i nie wiadomo, czy nie będzie to właśnie taka Nikity uroda.

Kotka jest bardzo zżyta ze swoim bratem Nicponiem.



Szuka kochającego domu, najlepszego ze wszystkich. Warunkiem adopcji jest podpisanie umowy adopcyjnej.

Kontakt alexsandra@wp.pl

a na koniec Nikita zaraz po przyjeździe do mnie, gdy ledwo tliło się w niej życie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz